.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
پاداش واليباليست‌ها با فوتباليست‌ها برابرشد

شمال نيوز: وزير ورزش و جوانان با حضور در محل اردوي ملي‌پوشان واليبال از آنها تجليل كرد و مطابق گفته رئيس فدراسيون قرار است پاداشي همسنگ فوتباليست‌ها به افتخار آفرينان توپ و تور پرداخت شود.

پيش از اين انتظار مي‌رفت دست كم يكي از معاونان وزير ورزش در استقبال از واليباليست‌ها در فردوگاه حاضر شود اما چنين اتفاقي رخ نداد تا ملي‌پوشان بابت اين مسئله دلگير شوند. با اين وجود پنج‌شنبه شب محمد عباسي از واليباليست‌ها دلجويي كرد. وزير ورزش و جوانان با حضور در محل اردوي ملي‌پوشان واليبال از آنها تجليل كرد و مطابق گفته رئيس فدراسيون قرار است پاداشي همسنگ فوتباليست‌ها به افتخار آفرينان توپ و تور پرداخت شود. عباسي كه مشخص بود از نتايج به دست آمده هيجان زده شده صحبت‌هايش را در جمع واليباليست‌ها اينگونه شروع كرد: «زماني كه خارج از ايران مشغول رقابت‌هاي ليگ جهاني بوديد،چه شوري در داخل ايجاد كرديد.نخستين تجربه شما در ليگ جهاني بود كه برابر تيم‌هاي باقدرت كه سابقه چندين دوره حضور در ليگ جهاني را داشتند اما نتايج خوب به دست آورديد.»عباسي با اشاره به جلسه هيات دولت به ملي‌پوشان گفت:
 
«همه ما به شما افتخار مي‌كنيم.هفته گذشته در جلسه هيات دولت حضور پيدا كردم و قرار شد قبل از بازي با‌ آلمان پاداش واليبال پرداخت شود كه ميزانش را آقاي داورزني خواهد گفت.»پس از پايان صحبت‌هاي عباسي نوبت به رئيس فدراسيون واليبال رسيد تا در مورد پاداش‌ها صحبت كند. داورزني به ملي‌پوشان كه خود را براي بازي مقابل آلمان آماده مي‌كردند گفت: «هيات دولت تصويب كرده كه پاداشي همسنگ هديه فوتباليست‌ها به شما پرداخت شود.» البته داورزني به صورت شفاف مشخص نكرد منظور كدام پاداش است.چرا كه فوتباليست‌ها هم جايزه نقدي ميليوني از دولت گرفتند و هم مجوز وارد كردن يك دستگاه خودرو لوكس خارجي كه ارزش آن به چند صد ميليون تومان مي‌رسد. در حاشيه اين ملاقات وزير ورزش گفت كه ورزش ايران تعيلق نمي شود و نگراني خاصي بابت اين موضوع ندارد. عباسي همچنين از مخالفت ستاد كل نيروهاي مسلح با ادامه فعاليت رويانيان در باشگاه پرسپوليس خبر داد. /ف

منبع: تابناک


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

علی 21 تير 1392
ارزش پیروزیهای فوتبال چندبرابر والیباله, والیبال درجهان یک پانصدم فوتبال تماشاگرواعتبار ندارد.

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.079 seconds.